Reklamátor
Reklámversenyek: A kampányt vagy a case studyt díjazzák?
Magyar Reklámszövetség
2025. 09. 30.
Kategóriák
Leírás
Egy megvalósult kampányt érdekesen kell elmesélni, ezért válik minden nagy nemzetközi reklámverseny a látványos case study videók fesztiváljává. Egy ilyen kisfilm elkészítése sokszor legalább annyi erőforrást igényel mint maga a kampány, amelyről szól. – többek közt erről is beszélgetett vendégeivel a Magyar Reklámszövetség Reklamátor podcastsorozatának 5. epizódjában a műsorvezető, Szigeti Péter (Ringier tartalomfejlesztési és innovációs vezető). Kreatívigazgató vendégei, Marosi Gergely a Mitótól és Jedlicska Márton a Publicis Groupe Hungarytől több szálon is kötődnek a reklámversenyekhez: egyrészt ügynökségeikkel rendszeresen neveznek munkákat, másrészt gyakran hívják őket zsűrizni is. Mindketten egyetértettek abban, hogy ma már túl sok verseny van itthon és nemzetközi téren egyaránt. De ennél jóval többet is megtudhatsz az epizód meghallgatásával a reklámversenyek kulisszatitkairól, a reklámok eredetiségének kérdéséről.