atalon
Reboot Hungary - 88. A retail média - Beszélgetés Vízkeleti Ildikóval és Szabó Ákossal.

Digital Hungary Podcast

Reboot Hungary - 88. A retail média - Beszélgetés Vízkeleti Ildikóval és Szabó Ákossal.

Csermely Ákos

46:54

2024. 12. 19.

Kategóriák

Leírás

Retail média - az adatgyűjtés korából az algoritmusok korszakáig. Most két beszélgetőtársat is köszönthetek a stúdióban: Vízkeleti Ildikót, aki az Auchan marketing igazgatója és Szabó Ákost, aki a bécsi Stúdió Binar online reklámügyökség alapítója és a Barion cég big data üzletágának tanácsadója. Kettőjüket a sokéves marketing tapasztalatuk, a szakmai tudásuk, és a retail média aktív alkalmazása miatt invitáltam meg erre a közös interjúra. A retail média alapvetően a kereskedelem szolgálatában áll. Mindent visz az online, vagy maradnak azért a jó hipermarketek is, a sarki kisbolt is, vagy éppen a kedvenc butikunk is? Milyen a jövő üzlete, mit mutatnak az új trendek? Erről is kérdeztem a két szakembert a m ost következő interjúban. Persze ez csak bemelegítő kérdés volt, hogy aztán jól körbejárjuk a retail média témakörét. Így szó esett többek között arról, hogy: - Miként változtak a feladatai az online és az offline vásárlói tereknek? - Ciki promóciós újságot olvasni? - Csak az ár legyen olcsó és már semmi nem számít a vásárlónak? - A retail média volt is, lesz is? - Mindenki, mindig befolyásolható? - Márkázás vagy értékesítés? Ez itt a kérdés a retail médiában? De mi a válasz? - Milyen termékek esetében jön be az alkalmazása? - Mi a helyzet a programmatic eszközök használatával? A retail média egy korszakváltást is jelez, és a felhasználóktól el is várja ezt. Nevezetesen, hogy a puszta adatgyűjtéstől, amit most is sokan, szorgosan elvégeznek, el kell jutni az algoritmusok korszakába. Jó utat ehhez és jó hallgatózást kívánok

További epizódok

00:00

00:00