Digital Hungary Podcast
Reboot Hungary - 23. Az ésszerű racionalizálás. 2023. Kiszámíthatatlan évnek nézünk elébe.
Csermely Ákos
22:51
2022. 11. 28.
Kategóriák
Leírás
Sok cég a racionalizálást a marketing költségek azonnali csökkentésével kezdi. Pedig nagy igazság: amit nem hirdet azt meg sem ismerhetik. Amit nem ismernek, azt meg sem veszik. Ennyi. Eljött a kreatív megoldások ideje a kommunikáció, a márkázás és a sales marketing területén is. Vendégem ezúttal Szilva Mónika, a Tesco Vásárlási Élményért felelős igazgatójaként dolgozik. FMCG vezetőként gyártói és kereskedelmi oldalon egyaránt szerzett tapasztalatot, de van gyakorlata az üzletvezetés, marketing, kommunikáció és digitális transzformáció területén is. Előremutató, inspiráló gondolatok az FMCG piac jeles képviselőjétől.