Reklamátor
Nemzetközi bátorságpróba: Sikeres fiatal oroszlánjaink
Magyar Reklámszövetség
40:47
2025. 11. 27.
Kategóriák
Leírás
Mi vagyunk a jövő – folytatódik a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) Reklamátor podcastsorozatának „a jövő reklámosai” témát feldolgozó új epizódja, amelyben ezúttal a Cannes Young Lions magyar győzteseivel beszélgettünk. A verseny, amely világszerte a reklám- és marketingipar egyik legizgalmasabb szakmai lehetősége, nemcsak teljesítmény-, hanem önismereti teszt is. De mit ad valójában a fiatal szakembereknek, és hogyan hat vissza a mindennapi munkára? A stúdióba meghívott három fiatal szakemberben közös, hogy mind nyertek a Cannes Young Lions hazai fordulóján és eljutottak a nemzetközi eseményre. Krc Viktor, a DDB stratégiai tervezője szerint óriási különbség van a hazai és a nemzetközi forduló között: míg itthon márkák briefjeire dolgoznak, Cannes-ban gyakran NGO-k számára kell kampányt alkotni. Kisfali „Ticsi” Gergely, a Mito Creative produkciós csapatvezetője úgy látja, a verseny felszabadít a hétköznapi keretek alól: itt nincs büdzsé, csak a kreativitás számít. Az időnyomás pedig nem ellenség, hanem inspiráció. Nagyidai Krisztina nyolc évvel ezelőtt nyerte meg a Cannes Young Lions hazai fordulóját, ma pedig a Mondelez Internationalnél a Milka masterbrand lokális márkastratégiájárét felelős szakemberként ügyféloldalról brieffel támogatja a fiatal versenyzőket. Számára a versenyeken inspiráló látni, hogyan bontakozik ki az ügynökségi kreativitás A beszélgetés során mindannyian egyetértettek abban, hogy a verseny 24 órás fókuszidő, és ez ritka alkalom, amikor ennyire letisztult flow-állapotba kerülhet valaki. Mint elhangzott: ilyenkor átélhető, hogy miért is választották ezt a pályát. A cannes-i jelenlét pedig nemcsak inspiráció, hanem egyfajta bátorságpróba is: odamenni a szakma sztárjaihoz, és akár rájönni, hogy a világ más tájain is ugyanazokkal a kihívásokkal küzdenek. A pályakezdőknek szóló tanácsok is erősek ebben az epizódban. A három szakember így fogalmazott: „Legyetek proaktívak, menjetek el minél több eseményre, keressetek szakmai gyakorlatot!” A három fiatal "oroszlánt" az epizód műsorvezetője Török Diána, a WPP Media kommunikációért és oktatásért felelős igazgatója kérdezte. (A felvétel: 2025. szeptember 25-én készült.) Stúdióvendégek: - Nagyidai Krisztina, a Mondelez International brand managere - Kisfali „Ticsi” Gergely, a Mito Creative produkciós csapatvezetője - Krc Viktor, a DDB stratégiai tervezője Az epizód műsorvezetője: - Török Diána, a WPP Media, kommunikációért és oktatásért felelős igazgatója A Reklamátor podcast készítői: - Koncepció: Novák Péter (MRSZ, elnök), Szigeti Péter (média és kommunikációs szakember) - Tartalom: Fülöp Szilvia (MRSZ, főtitkár), Gulyás János (kommunikációs szakember / MRSZ), Mérő Ádám (Coca-Cola / MRSZ), Novák Péter (MRSZ), Szabó Béla (Magyar Telekom / MRSZ), Szigeti Péter (média és kommunikációs szakember) - Producerek: Novák Péter (MRSZ, elnök), Fülöp Szilvia (MRSZ, főtitkár) - Szerkesztő: Molnár Kinga - Stúdiómunka és vágás (Atmedia - Atalon Stúdió): Kelemen Dániel, Kocziszky Attila, Kovács András, Mayer Aida - Arculat, animáció: Pőcze Balázs (Mito / MRSZ), Juhász Péter, Radnics Annamária - Kommunikáció: Fülöp Szilvia (MRSZ)