Kategóriák
Leírás
Az elmúlt 15 évben jelentősen átalakult a médiatér, hiszen ma már a média hozzá tud férni a fogyasztóhoz, aki egyre inkább a tartalomra fókuszál, és másodlagos számára, hogy az milyen csatornán jut el hozzá. Látszik, hogy az emberek figyelmét sokkal nehezebb megszerezni, amiért nemcsak a professzionális tartalomelőállítók versenyeznek, hanem a közösségi teret akár néhány másodperces videókkal meghódító, milliós vagy milliárdos nézettséget produkáló kreátorok is – erről is beszélgetett a Reklamátorban, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) podcastsorozatában a két meghívott vendég: Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója, az MRSZ alelnöke és Vernyik Imre, a Fourfourlab vezetője. Sziget Péter, a Ringier tartalomfejlesztési és innovációs vezetője arról is kérdezte a médiavállalatot képviselő, illetve a médiapiaccal holisztikusan foglalkozó két szakembert, hogy mikor jön el az a pont, amikor a lineáris televíziózást felváltja a digitális, lesz-e előfizetéses hírszolgáltatás, milyen ma médiabrandeket építeni és mi jelenti a médiapiac szereplőinek a legnagyobb kihívást a jövőben. (A beszélgetés 2025. július 2-án készült.) Stúdióvendégek: Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója Vernyik Imre, a Fourfourlab alapító-ügyvezetője A 6. epizód műsorvezetője: Szigeti Péter, a Ringier tartalomfejlesztési és innovációs vezetője. A Reklamátor podcast készítői: Koncepció: Novák Péter (MRSZ, elnök), Szigeti Péter (Ringier) Tartalom: Fülöp Szilvia (MRSZ, főtitkár), Gulyás János (kommunikációs szakember / MRSZ), Mérő Ádám (Coca-Cola / MRSZ), Novák Péter (MRSZ), Szabó Béla (Magyar Telekom / MRSZ), Szigeti Péter (Ringier) Producerek: Novák Péter (MRSZ, elnök), Fülöp Szilvia (MRSZ, főtitkár) Szerkesztő: Molnár Kinga Stúdiómunka és vágás (Atmedia - Atalon Stúdió): Kelemen Dániel, Kovács András, Mayer Aida Arculat, animáció: Pőcze Balázs (Mito / MRSZ), Juhász Péter, Radnics Annamária Kommunikáció: Fülöp Szilvia (MRSZ, főtitkár)