Kategóriák
Leírás
Napjainkban szinte lehetetlen anélkül végiggörgetni bármilyen közösségi média felületét, hogy ne jöjjön szembe politikai hirdetés. Mennyiben mások ezek a reklámok, mint a plakátok? Miért váltak a kampányok meghatározó eszközeivé? Milyen a szabályozási háttere? Hogyan lépnek fel a gyűlöletbeszéddel szemben? Többek között ezekről a kérdésekről beszélgetett Jakus Barnabás, Kenéz Kende és Tomor Dávid a Jurádió podcast legújabb adásában. Tartalmi elemek: [00:01:24] A választási és politikai hirdetések 2010 előtt [00:04:28] A közösségi média megjelenése; "Mindenki saját kis médiája." [00:07:43] A nem kíván politikai hirdetések adatszerző célja [00:14:32] Mit engedhet meg egy politikus magának? [00:20:20] A posztok ellenőrzésének problémái [00:27:53] A pénzen vett közösségi médiafelületek kérdései