atalon
Médiavásárlás a kkv-k életében - mi ez és miért van rá szükségünk? 

I Love Hazai

Médiavásárlás a kkv-k életében - mi ez és miért van rá szükségünk? 

Mantz László

49:33

2024. 02. 07.

Kategóriák

Leírás

Adásunkban Bíró Gábor médiaszakértővel és Szűcs Árpád vállalkozóval arról beszélgettünk, hogy hogyan tud egy kisvállalkozás megjelenni a média közvetítőközegében úgy, hogy az érdemben befolyásolni tudja a vásárlókat. Miért fontos megérteni a vásárló útját ahhoz, hogy megtalálja a termékünket? Miért érdemes egy kkv-nak is médiát vásárolni, és hogyan kezdje a médiatervezést? Mi a különbség a kkv-k és a nagyvállalatok médiavásárlási szokásai között? Hogyan támogat egy vállalkozást a jól megválasztott médiafelület hosszabb távon? Az adásból megtudjuk azt is, hogy mi a kapcsolat a médiavásárlás és a sportfogadás között, illetve hogy miért nem önmagában az elköltött pénz mennyisége dönti el, hogy sikeres lesz-e a médiastratégia.  Vendégeink: Bíró Gábor (MTN Audit), Szűcs Árpád (Míves Tészta Manufaktúra)  Műsorvezető: Mantz László

További epizódok

00:00

00:00