I Love Hazai
Médiavásárlás a kkv-k életében - mi ez és miért van rá szükségünk?
Mantz László
49:33
2024. 02. 07.
Kategóriák
Leírás
Adásunkban Bíró Gábor médiaszakértővel és Szűcs Árpád vállalkozóval arról beszélgettünk, hogy hogyan tud egy kisvállalkozás megjelenni a média közvetítőközegében úgy, hogy az érdemben befolyásolni tudja a vásárlókat. Miért fontos megérteni a vásárló útját ahhoz, hogy megtalálja a termékünket? Miért érdemes egy kkv-nak is médiát vásárolni, és hogyan kezdje a médiatervezést? Mi a különbség a kkv-k és a nagyvállalatok médiavásárlási szokásai között? Hogyan támogat egy vállalkozást a jól megválasztott médiafelület hosszabb távon? Az adásból megtudjuk azt is, hogy mi a kapcsolat a médiavásárlás és a sportfogadás között, illetve hogy miért nem önmagában az elköltött pénz mennyisége dönti el, hogy sikeres lesz-e a médiastratégia. Vendégeink: Bíró Gábor (MTN Audit), Szűcs Árpád (Míves Tészta Manufaktúra) Műsorvezető: Mantz László