Kategóriák
Leírás
Adásunkban Horkay András borszakértővel, Dr. Ungváry Krisztián borásszal, valamit Klausz Róbert szortiment managerrel beszélgettünk a magyar bor hírnevéről, a régiók sokszínűségéről, illetve arról, hogy mivel lehet kompenzálni a megváltozott fogyasztói szokásokat. Milyen szempontok alapján kerül belistázásra egy bor hiper- és szupermarketekbe? Mitől különleges a Régiók Kincsei borszortiment? Kell-e a jó bornak “cégér”, és mivel lehet megfogni a vevőket? Miért fontos a boroknál a regionalitás? A beszélgetésből kiderül, hogy mire érdemes építeni egy bor reklámját, kell-e edukálni a fogyasztókat, mi alapján érdemes bort választani, és hogy miért fontos tudni, ki az adott bor célcsoportja. Vendégeink: Horkay András (Central European Wine Institute), Dr. Ungváry Krisztián (Vayi Borászat), Klausz Róbert (SPAR Magyarország) Műsorvezető: Mantz László