Kategóriák
Leírás
Ebben az adásban Varjú Mátyással (SPAR) annak járunk utána, hogyan változtak a vásárlói szokások, és mit jelent a márkahűség, a hitelesség vagy épp a tudatosság a Z generáció számára. Az adásból megtudhatod, mit tehet egy márka, ha meg akarja szólítani a fiatal generáció tagjait, miért nélkülözhetetlen a kétirányú kommunikáció, hogyan érdemes bevonni influencereket, és miért működhet jobban egy kisebb, de hiteles tartalomgyártó, mint egy ismert sztárinfluencer. Szó lesz arról is, milyen csatornákon érhető el a Z generáció, hogyan használd jól a TikTokot, és vajon érdemes-e minden trendet követni, vagy nem kell feltétlen beleállni a mainstreambe. Az epizódból megtudhatod, milyen tartalom működik a fiataloknál, hogy miért nem szerencsés ugyanazt a videót minden platformon megosztani, illetve arra is adunk tippeket, hogy mitől lesz hiteles egy márka kommunikációja. Vendégünk: Varjú Mátyás, a SPAR Magyarország digitális marketing managere Műsorvezető: Mantz László