Kategóriák
Leírás
Adásunkban Lévai Richárd online marketing specialistával és Molnár Gergely vállalkozóval arról beszélgettünk, hogy hogyan használja egy kkv a közösségi média felületeket úgy, hogy az a célcsoport elérésben, és az erőforrás tekintetében is hatékony legyen. Ott kell-e lenni egy kkv-nak minden social media felületen és ha nem, milyen szempontok alapján szelektáljon? Jó-e, ha ugyanazt a tartalmat osztjuk meg minden platformon? Mi teszi hitelessé a kkv-k social media kommunikációját? Hol van az a pont egy kkv életében, ahol már érdemes külső erőforrást is bevonni, és melyik területen érdemes a mesterséges intelligenciát használni? Az adásból megtudjuk azt is, hogyan reagáljunk a negatív kommentekre, és hogy miért érdemes megkeresni a bennünk rejlő Spektrum-műsorvezetőt. Vendégeink: Lévai Richárd (LiftUp Kft.), Molnár Gergely (Mézes Gergő Méhészet) Műsorvezető: Mantz László