Kategóriák
Leírás
Adásunkban Tulcsik Zsófia ügyfélkapcsolati igazgatóval, Sarkadi Katalin marketingvezetővel és Németh Károly marketingvezetővel kerestük a választ arra, hogy mi mindenre kell figyelni egy termék csomagolásának megtervezésekor. Mennyire fontos a termékcsomagolás? Vannak-e bevált színek és betűtípusok? Miért fontos, hogy igazodjunk a kategóriák alapszíneihez? Milyen szempontok alapján tervezzünk logót? Mik most a csomagolás trendek, illetve érdemes-e követni őket? Milyen gyakran lehet belenyúlni egy csomagolás designjába? Melyik fontosabb: a praktikum vagy a kinézet? Mennyire igénylik a vásárlók azt, hogy egy csomagolás fenntartható legyen? A beszélgetésből kiderül, hogy milyen szempontokat kell figyelembe venni ahhoz, hogy egy terméknek igazán jó csomagolása legyen, illetve az is, hogy milyen egy ideális alkotófolyamat a termékcsomagolás tervezésénél. Vendégeink: Tulcsik Zsófia (Spice Communication ügyfélkapcsolati igazgató), Sarkadi Katalin (Funky Forest marketingvezető), Németh Károly (SPAR marketingvezető). Műsorvezető: Mantz László