Kategóriák
Leírás
Adásunkban Varga Katalin, a SPAR Magyarország digitális marketing vezetője és Janó Dávid, a SPAR Magyarország marketing-vezető helyettese arról meséltek, hogy milyen eszközökkel lehet felhívni a vásárlók figyelmét az újdonságokra. Mennyire keresik a vásárlók az újdonságokat és mennyire ragaszkodnak a jól megszokott dolgokhoz? Melyik korosztály a leginkább fogékony az új termékekre? Befolyásolja-e ezt az online kereskedelem elterjedése vagy a social media trendek? Érdemes-e az újdonságokhoz influencert használni? Miért érdemes máshogy reklámozni egy új ízt, mint egy teljesen új terméket? Vendégeink azt is elárulták, hogy milyen utat jár be egy új termék, mielőtt a SPAR-ba kerül, és azt is, hogy az újdonságoknál melyik fontosabb: a csomagolás vagy az ár. A TikTok csatorna, amit érdemes követni: https://library.tiktok.com/ads Vendégek: Varga Katalin (SPAR Magyarország) Janó Dávid (SPAR Magyarország) Műsorvezető: Mantz László