Kategóriák
Leírás
Adásunkban Siegler András sales, marketing and innovation igazgatóval, Demeter Klaudia vállalkozóval és Csönge Norbert logisztikai vezetővel kerestük a választ arra, hogy a csomagolás hogyan tudja megvédeni a terméket a gyártás és az üzletbe kerülés közötti - olykor igen hosszú - úton. Miért fontos a termék mérete és formája? Mit kell kibírnia a csomagolásnak, mire eljut a boltok polcaira? Mire kell figyelni az EU raklapoknál és komissiózásnál? Miért nem mindegy, hány termék van egy gyűjtőcsomagolásban? Mennyiben befolyásolja a jó csomagolás a szállítási költségeket? Hogyan változtak a vásárlói szokások, és mennyire fontos a fogyasztóknak a fenntartható csomagolás? A beszélgetésből kiderül, hogy a csomagolás során nemcsak az anyaghasználat, hanem a tudatos tervezés és optimalizálás is fontos, illetve miért kell arra is figyelni, hogy mennyi levegő kerül a termék dobozába vagy zacskójába. Vendégeink: Siegler András (DS Smith), Demeter Klaudia (Demeter Csokoládé), Csönge Norbert (SPAR) Házigazda: Mantz László