Digital Hungary Podcast
Digital Hungary Podcast - 129. A verseny ma már minden képernyőn zajlik
Csermely Ákos
44:20
2025. 12. 11.
Kategóriák
Leírás
Beszélgetőtársaim ezúttal az RTL sales house képviseletében Demeter Zsófia Ad sales igazgató, és Dudás Gergely az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettes. Vitathatatlanul tévés nép a magyar. Mi rendületlenül majd 5 órát ülünk a nagyképernyő előtt. Ebből 4-et tévézünk, és további 1 órát streamingelünk, vagy más tartalmakkal ütjük el az időt. Mi vagyunk azok is, akik nem szeretjük a reklámot, de mégis nézzük. Más a hazai televízióspiac is mint Európa többi országában. -Hogyan tervez ezzel a sajátos ökoszisztémával az RTL sales house? -Milyen újdonságokkal készül 2026-ra a hirdetők számára? -Miként aknázza ki prémium termékét, koronaékszerét az értékesítés során? -A generációs különbségekre hogyan készülnek? -A streaming erősödése mit generál a munkájukban? -Connectiv TV, retail média, MI hogyan, és miként jelenik meg az értékesítési munkájukban? -A termékelhelyezések terén mi változik? A fogyasztók javarészt a kábelszolgáltatókon keresztül érik el a műsorokat. A televíziós csatornák náluk kelnek versenybe a nézőkért. Éppen ezért jó hallgatózást kívánok ”A verseny ma már minden képernyőn zajlik” című beszélgetésünkhöz.