Digital Hungary Podcast
Digital Hungary Podcast - 99. Ne a cekker legyen a nők attribútuma - beszélgetés Kemény Dáviddal
Csermely Ákos
25:33
2025. 03. 13.
Kategóriák
Leírás
Mostani beszélgetőtársam, Kemény Dávid, a Kifli.hu Retail media sales vezetője. Ezt az adást a retail-média gyakorlatának szenteltük. Erre is elmondható, hogy nincs új a nap alatt, hiszen hasonló műfajjal a kőboltokban találkozhattunk már korábban is. Időnként csokit, sajtot kóstoltattak, az orrunk elé rakták a polcra azt, amit tutira meg kell vennünk. De ha elsőre ezt nem tettük meg, akkor a termék mellől még kikandikált egy színes, vicces üzenet, hogy megerősítse jó úton járunk. No de hogyan tudjuk mindezt megvalósítani a webshopban? Erről beszélt nekem Dávid többek között a következő kérdések mentén: - Mi a különbség a trade marketing és retail média között? - Milyen szerepet tölt be a Kifli.hu-nál a retail média? - Mi a tervük a jövőben a retail médiával? - Hogyan építenek közösséget? - Mit kezdenek az adatokkal? - Elképzelhető cégek között az adategyüttműködés? - A retail média árai miként aránylanak a hagyományos média áraihoz? - Mi az elszámolás alapja? - A fogyasztói adatokból, a beáramló hírekből hogyan lehet vásárlói előrejelzést készíteni? Náluk a nők, a kisgyermekes anyukák a legnagyobb vásárlói csoport. David Ogilvy mondta: „A fogyasztó nem hülye, Ő a feleséged.” Ez jó intelem napjainkban is a marketingesek, a kereskedők felé, hiszen azt üzeni bánj a vevőddel úgy, ahogyan feleségeddel is tennéd. Értékeld, tiszteld meg, értsd meg őt. Jó hallgatózást kívánok a „Ne a cekker legyen a nők attribútuma” című beszélgetésünkhöz.