atalon
Digital Hungary Podcast - 97. Ez olyan ügyfélélmény, ami jó esetben pénzt is ad

Digital Hungary Podcast

Digital Hungary Podcast - 97. Ez olyan ügyfélélmény, ami jó esetben pénzt is ad

Csermely Ákos

26:21

2025. 02. 24.

Kategóriák

Leírás

Beszélgetőtársam ezúttal Brenkus Krisztián, a Szerencsejáték Zrt. ügyfélélmény és digitalizációs helyettese Mária Terézia 1777-ben alapította az első állami lottót, és a szerencsejáték azóta kultúránk része. Persze napjaink szerencsejátéka már nem Nyilas Misi világa. Ám, - mint a következő interjúban is elhangzik - a szerencsejáték ugyan meghódította hazánkban is az online teret, viszont ennek ellenére évente még megközelítőleg öt-millió ember látogat el a lottózókba. Így adódik a kérdés, hogy miként lehet az online és az offline térben párhuzamosan, egyaránt jól kiszolgálni a játékosokat? Emellett felmerültek az interjúban olyan kérdések is mint: - Hogyan aknázzák ki az NPS-t, az RFM analízist a hűségkártyaprogramot a legnagyobb hasznosság érdekében? - Felhasználják a közösségi média méréseit a termékfejlesztésben, és a kampányokban? - Miért ég folyamatosan a piros lámpa a saját- média építése érdekében? - A 20-30 év közötti korosztály megszólítása nem kis feladat. Miként tudtak ebben előre lépni? A szerencsejáték és a remény szoros kapcsolatban vannak. Krisztián azért nem csak a reményre bízza az SZRT kereskedelmi tevékenységét. Szívós, szakmailag megalapozott munkával dolgozik kollégáival azon, hogy a nyertes megvegye a jackpotot tartalmazó szelvényt. Jó hallgatózást kívánok „Ez olyan ügyfélélmény, ami jó esetben pénzt is ad” című beszélgetésünkhöz.

További epizódok

00:00

00:00