Digital Hungary Podcast
Digital Hungary Podcast - 96. A dzsungelharcban a legjobb fegyver a tanulás - Interjú Gesztesi Gáborral
Csermely Ákos
32:14
2025. 02. 14.
Kategóriák
Leírás
Beszélgetőtársam, Gesztesi Gábor, aki a DIEGO nemzetközi lakberendezési franchise áruházlánc marketingigazgatójaként három ország teljes marketingkommunikációjáért- és stratégiájáért felel. A Diego több mint 30 éve jelen van a magyar piacon.100 százalékosan magyar márka, de regionális márkává is vált. Vevőkörük nagyobb százalékban lakossági fogyasztó, úgyhogy folyamatosan alkalmazkodniuk kell, sőt elébe menni a vásárlói igényeknek, elvárásoknak. Éppen ezért a beszélgetésünkben a legtöbb szó a marketing napi gyakorlatáról esik majd. Néhány kérdés ezek közül: - Miért mondható, hogy a retail mindennapos dzsungelharc? - Mi működik a vásárlók megnyerésében a leginkább? - A mesterséges intelligencia mikor fog a legnagyobb áttörést okozni a munkájában? - Hogyan lehet a szatócs szemléletet a digitális térbe átvinni? - Miként lehet a mesterséges intelligencia óriási kínálatából a leghasznosabbakat kiválasztani? Ez utóbbi kérdésre részben elárulom Gábor válaszát: „Folyamatos tanulással!” Alvin Toffler a világ egyik kiemelkedő futuristája mondta, hogy „A 21. század analfabétái nem azok lesznek, akik nem tudnak írni és olvasni, hanem azok, akik nem tudnak tanulni, a tanultakat elfelejteni és újra Atanulni.” Jó hallgatódzást kívánok a „A dzsungelharcban a legjobb fegyver a tanulás” című beszélgetésünkhöz.