Digital Hungary Podcast
Digital Hungary Podcast - 116. Az üzlet a legjobb sport. Beszélgetés Károlyi Zsuzsannával
Csermely Ákos
42:52
2025. 09. 16.
Kategóriák
Leírás
Beszélgetőtársam ezúttal Károlyi Zsuzsanna, aki az E.ON Hungária csoport márka- és marketing vezetője. Új cégek, trendek, sőt szakmák megalapítása fűződik a nevéhez. Mint például Magyarország első PR-ügynökségének létrehozása. De dolgozott zöld mezős vállalatok sikeres indulásán és külföldön is bizonyított. Zsuzsa említi az interjúban, hogy a munkájában az egyik legalapvetőbb, hogy az üzletet kell értenie. Hiába szuper marketinges valaki, ha nem érti a vállalat biológiáját, ha nem annak szerves részeként értelmezi magát, akkor nem lesz eredményes. Ebből kiindulva többek között szót ejtettünk arról is, hogy: -Mennyire frissen tartható az energia fenntarthatóság – mint hívószó? -Hogyan tudják az embereknek átadni a nyitottságot a fenntarthatóságra? -Miként lehet mérni és érteni a márkát? -A vezetőség és a marketing jó kapcsolatának mi az alapja? -Hogyan lehet a fékevesztett versenyben helytállni? -Milyen feladatot lát a mesterséges intelligencia, a cégek, és az ügynökségek konstellációjában a maga, és a szakma számára? Öröm volt beszélgetni Zsuzsával, mert annak ellenére, hogy komolyan szakmáztunk, nem csak a szeme, de a hangja is mosolygott. Ez a kiegyensúlyozott derű pedig Önöket is megérinti majd. Jó hallgatózást kívánok egy a Zsuzsa által idézett gondolattal: „Az üzlet a legnagyobb sport.”