Digital Hungary Podcast
Digital Hungary Podcast - 108. A magyar marketing (nem) titkos fegyverei - a holisztikus marketing.
Csermely Ákos
27:12
2025. 06. 27.
Kategóriák
Leírás
Sorozatunk harmadig részében Perjész Tamással a Kantar-Hoffman médiaszektor igazgatójával a következő kérdésekről beszélgetünk: - Ha a digitális világ gyorsan mérhető, akkor miért kérdezzük meg mégis az embereket? Mi a hozzáadott értéke a kutatócégeknek? - A nagyvilágban milyen három alap reklám/média mérés van? - A befogadóképesség alapján milyen sorrend alakul ki a médiatípusok között? - Lehet-e mérni a reklámok elutasítottságát? - A marketing fenntarthatósága kapcsán felteszem a kérdést: Az esetleges alacsony marketing-kultúra milyen hatással lehet a versenypiacra, mondjuk 5-10 év múlva? Jó hallgatódzást kívánok!