Digital Hungary Podcast
Digital Hungary Podcast - 107. Beszélgetés Perjés Tamással: II. rész
Csermely Ákos
27:52
2025. 06. 20.
Kategóriák
Leírás
A magyar marketing (nem)titkos fegyverei” – „Hova torkollik a klikkek utcája?” II. rész. Perjés Tamással a Kantar-Hoffmann Kft. médiaszektor-vezetőjével tovább boncoljuk közös kutatásunk "AZ ügyfelek médiatortája”” kutatásunk eredményeit. . Ebben, a második részben többek között olyan témák kerültek sorra, mint hogy: - A fogyasztók szempontjából mi a reklám? Szeretnék szeretni? - Pariba rakhatóak a különböző hirdetési eszközök reachei? - Az emberek hangulatának mérési adatai milyen inputot adhatnak a marketingeseknek? - Két győzzünk meg? Közvetlenül a potenciális vevőnk mellett? A rokonát, a haverját, esetleg a kollégáját is? Jó hallgatódzást kívánok a „A magyar marketing (nem)titkos fegyverei” beszélgetés sorozat 2. részéhez, amelynek címe: „Hova torkollik a klikkek utcája?”.