Digital Hungary Podcast
Digital Hungary Podcast - 106. A magyar marketing (nem) titkos fegyverei Az impresszionista marketing
Csermely Ákos
39:53
2025. 06. 13.
Kategóriák
Leírás
Beszélgetőtársam ezúttal Perjés Tamás, aki a Kantar-Hoffmann Kft. médiaszektor-vezetője. A most induló 4 részes sorozatunkban az ügyféltorta kutatásról, annak eredményeiről, tanulságairól és az azokból adódó cselekvési irányokról beszélgetünk. Az első részben néhány olyan alapkérdést vizsgálunk meg, mint például: - A hirdetések hatása: Mindegy, hogy hol, csak jó sokszor? - Milyen szempontok és miért ezek befolyásolják a hatást? - Milyen sorrendek alakulnak ki az egyes szempontok alapján a médiatípusok között. - Mit utálnak a reklámban legjobban a fogyasztók? Megvizsgáltuk az ügyfelet és már most jelzem: meglepő eredmények jöttek ki. Jó hallgatódzást kívánok a „A magyar marketing (nem)titkos fegyverei” beszélgetés sorozat 1. részéhez, amelynek címe: „Az impresszionista marketing”.