atalon
Digital Hungaty Podcast - 93. Hosszan bent maradni a referencia kosárban - beszélgetés Mérő ádámmal

Digital Hungary Podcast

Digital Hungaty Podcast - 93. Hosszan bent maradni a referencia kosárban - beszélgetés Mérő ádámmal

Csermely Ákos

42:12

2025. 01. 23.

Kategóriák

Leírás

Mérő Ádám, aki a Coca-Cola "Digital Acceleration Strategy for Europe" senior director-a. A CocaCola márkának nem a megteremtése - hiszen annak több mint százéves múltja van -, hanem a fenntartása a kihívás. Ádám az interjúban úgy fogalmaz, hogy a márkának értékesnek, relevánsnak és vonzónak kell lennie a jelenkor minden fogyasztója számára. Ez pedig nem kis feladat. No és akkor még sorolhatnánk a cég többi, jól ismert márkáját is. Ádám nem árulja el a CocaCola receptjét, hiszen azt egy széfben őrzik Atlantában, de bevezet a marketing háttérország működésébe. Sok olyan tapasztalatot megoszt, amelyek kisebb léptékben is ugyanúgy igazak. Íme néhány kérdés, amiről szót váltottunk: -Hogyan változott a marketing 2019-21 között a térségünkben? -Miként lehet a márkát a digitális térben életben tartani? Példa és ellenpélda. -Lekövethetőek a marketingben a gyors generációváltások? -Van olyan, hogy újgenerációs márka? -Hogyan látja a retail médiát, a connected tv-t és ezek kapcsolódását? A termékvásárlásnak s okáig meg volt a dedikált helye, de az új generáció nem így gondolja. Ugyanakkor nem mutathatunk rá egy pontra, amikortól megváltoznak a dolgok. Ez folyamatosan zajlik, egyre gyorsabban, és dinamikusabban, így nekünk is gyorsulnunk kell. Jó hallgatózást kívánok a „Hosszan bent maradni a referencia kosárban” című beszélgetésünkhöz.

További epizódok

00:00

00:00