atalon
Reklámzaj: Harc a figyelemért a túlterhelt médiatérben

Reklamátor

Reklámzaj: Harc a figyelemért a túlterhelt médiatérben

Magyar Reklámszövetség

2025. 09. 16.

Kategóriák

Leírás

Míg a 19. század végén az emberek napi egy órát töltöttek média fogyasztással, ma akár 12 órát is, ráadásul párhuzamosan több csatornán fogyasztunk tartalmakat. Ez a robbanásszerű növekedés vezetett oda, hogy ma egy nap 3–10 ezer reklámüzenettel találkozunk, és ezek jelentős része összeolvad zajjá. De mit jelent ez a fogyasztóknak, a hirdetőknek és a médiának? És hogyan viselkedjenek a márkák a figyelemgazdaság korában? – így összegezhető a Reklamátor podcast reklámzajjal foglalkozó epizódja, amelyben Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség elnöke kérdezte Gulyás János kommunikációs szakembert, valamint Bíró Pált, a Google Magyarország country menedzserét. (A felvétel 2025. július 22-én készült.)

További epizódok

00:00

00:00