Business Lounge a radiocafén
#056 – Mondovics Péter, a Mastercard cyber security és kereskedői kapcsolatokért felelős marketingvezetője és Hidvégi Zoltán, az Umbrella produkciós ház alapító-tulajdonosa (2025-10-08)
Marosi Viktor
38:29
2025. 10. 27.
Kategóriák
Leírás
Magyarországon is hatalmas mennyiségű digitális adat keletkezik, amelyet a vállalatoknak hatékonyan kell feldolgozniuk és felhasználniuk a fogyasztók jobb megértése érdekében. A fogyasztók naponta több mint négyezer reklámmal találkoznak, és átlagosan 35 000 döntést hoznak meg, ami könnyen túlterheltséghez és döntési bizonytalansághoz vezethet. Vannak szakmai és etikai kérdések, amikről Mondovics Péterrel beszélgetünk. Az adás második részében Hidvégi Zoltánnal arról lesz szó, hogy mennyire innovatív ma a film, a reklámfilmgyártás. Mennyire telített a piac, miért van létjogosultsága a nemzetközi terjeszkedésnek, és mennyire érte meg invesztálni az AI-ba? Hogyan segíti a munkájukat, mennyire növelheti egy gyártó cég versenyképességét? Hogyan látja a következő évek trendjeit?