Business Lounge a radiocafén
#026 – Miért fontos egy cégnek a tudatos vásárló? – Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője, Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatokért felelős igazgatója és Rácz Anna, a Mastercard senior marketing managere
Marosi Viktor
33:20
2023. 12. 14.
Kategóriák
Leírás
A karácsonyi nagybevásárlások előtt mindig több figyelmet kap a tudatosság, a tudatos vásárlás, a pazarlás, a nélkülözés és az adományozás. Mind a részvételben mind az edukációban a nagy cégeknek kiemelt szerepük van. Kérdés, hogy ez a figyelem egész évben adott, vagy csak év végén? KInek a feladata tenni, azért, hogy élhetőbb, fenntarhatóbb legyen a környezetünk? Ezeket a témákat járjuk körül a december 6-i adásban, két teljesen más iparágban tevékenykedő, de a környezetünkért tenni akaró és a tudatosságot hirdető nagyvállalattal. Az első blokkban Kazatsay Eszterrel, a Penny Magyarország kommunikációs vezetőjével és Nagygyörgy Andrással, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület külső kapcsolatokért felelős igazgatójával beszélgetünk arról, hogy miközben az egyik oldalon óriási a pazarlás, a másik oldalon milliók éheznek, nélkülöznek. Mit tehet ezért egy felelős nagy vállalat? Miért fontos az edukáció? Hogyan tudunk hatékonyan segíteni? A műsor második részében egy olyan cég képviselőjével beszélgetünk, amely úttörő szerepet tölt be a digitális vásárlások, digitális megoldások piacán. Rácz Annával, a Mastercard senior marketing managerével beszélgetünk arról, hogy ők mit tesznek a tudatos vásárlások érdekében. Mit gondolnak az év végi vásárlási őrületről? November az akciós napok hónapja, egymást érik a különböző Black Friday mutációk. Okosan vásárolunk ilyenkor vagy megveszünk mindent, amit látunk? A digitális, készpénzkímélő vásárlás már önmagában egy környezettudatos attitűdőt feltételez, tudunk-e még ezenkívül bármit tenni a fenntarthatóbb környezetünkért?