atalon
#006 - Mi kell a nőnek?  - Pálfi Éva

Business Lounge a radiocafén

#006 - Mi kell a nőnek? - Pálfi Éva

Marosi Viktor

33:34

2023. 01. 17.

Kategóriák

Leírás

Pálfi Éva női marketing szakértővel a B2W(business to woman alapiítójával, a Metropolitan egyetem oktatójával beszélgettünk, hogy miért érdemes a női célcsoporttal külön is foglalkozni, miért fontos ez a cégeknek, brandeknek? mennyire homogén ez a célcsoport és milyen vásárlási szokások jellemzik, hogyan érhetjük el őket Döntően, egész pontosan 85%-ban a női fogyasztók határoznak a családok vásárlásainál, legyen szó élelmiszerről, gyógyszerről, utazásról vagy ingatlanvásárlásról – derül ki a B2W (Business To Woman) Akadémia több mint háromezer magyar nő megkérdezésével készült friss kutatásából. A 3273 magyar nő által megválaszolt kérdőív azt mutatja, hogy a nők 91%-a úgy érzi, hogy a hirdetők nem értik meg őket, nem úgy szólnak hozzájuk, ahogy arra vágynának. De mégis mivel lehet megnyerni a gyengébbik nemet? „Releváns tartalmakra vágynak a nők, valódi értékajánlatokra és figyelemre, legyen szó egy eladóval való beszélgetésről vagy termékfejlesztésről. Miben mások a nők és a férfiak? Fogyasztói magatartás szempontjából komoly eltérés tapasztalható a két nem között. A szakértő szerint másképp döntünk, választunk, bízunk meg egy adott termékben. „Amíg a férfiak a statisztikákra meg a teljesítményre kíváncsiak, addig a nőket az érdekli, hogy milyen előnyökkel jár egy termék, mitől biztonságos, kényelmes

További epizódok

00:00

00:00