Business Lounge a radiocafén
#060 – Kónya Gergő, Verebély Marcell, Aniot Dávid, Próbáld Attila (2025-12-03)
Marosi Viktor
39:01
2025. 12. 09.
Kategóriák
Leírás
Globálisan a tévéidő 57%-át még mindig a lineáris formátumok teszik ki, míg a streaming 43 százalékot. A fiataloknál (16–24 évesek) már többségben van a streaming, de ki mit néz? A tévék diktálnak vagy a fogyasztók? Milyen formátum a biztos nyerő, érdemes-e visszahozni egy régi műsort, vagy mindig újat kell kreálni, hogyan készülnek egy egy évadra a tévék, mit csinál egy kreatív vezető, van-e szükség ad hoc döntésekre pl. egy realitynél. Többek között ezekről beszélgetünk Marcell-lal és Gergővel a műsor első részében. A 2025-ös hazai Effie Platina díjat a McDonald’s The VR Mekis kedvence kampánya nyerte. Ez a kampány három Arany Effie-t is elhozott, és a zsűri egyhangú döntése alapján bizonyult az év leghatékonyabb kommunikációs teljesítményének. A Feat lett az Év Ügynöksége, három Arany és a Platina Effie-t is ők nyerték. Mennyire fontos egy ilyen elismerés, mi volt az üzleti cél és a célcsoport, mi kell ahhoz, hogy ennyire komplex kampányt flottul lebonyolítsanak. A kampány kreatív oldaláról, a stratégiai döntésekről, valamint az ügyfél–ügynökség együttműködésének dinamikájáról is beszélgetünk az adás második részében Dáviddal és Attilával.